De ligging nabij zee, de bus en kleine winkeltjes, het huis is prettig, de tuin is fijn met de buitendouche. De oppervlakken zijn zeer comfortabel (er waren slechts 2 van ons, maar voor 6, met twee doucheruimtes, zou het heel correct zijn geweest..
De uitrusting is vrij gemiddeld..geen warm water in de keuken, boiler in de douche met een schakelaar die gevaarlijk lijkt..
De schoonmaak was van korte duur (nog steeds sporen van voedsel in de oven)